Thursday, September 27, 2007

Podcast

Så nærmer 23 ting afslutningen sig med hastige skridt - hvilket er anledningen til lige at give den et nøk med de sidste opgaver i 23 ting.

Podcast - genial ting for en pendler som mig. Har anskaffet mig en bilradio med USB stick, så jeg kan bruge køretiden på at blive P1 klog. Harddisken og dokumentarzonen er blandt de foretrukne podcast - og så Mads og Monopolet, når det intellektuelle niveau skal sænkes. Jeg har også forsøgt mig med Podhead, men der har jeg ikke fundet noget som helst af interesse. Så indtil videre er det dr.dk/podcast, jeg sværger til - hvis altså ikke hr. Plummer formøbler alle de interessante programmer i opbygningen af mediebyen.

Odeo fik også lige en chance - og jeg fandt faktisk en rigtig morsom bibliotekar-humor ting: The Laughing Librarian med bl.a. sangene "The OPAC sucks" og "The rythm of reference". Vil du have nørdet spas, så lyt her: http://feeds.feedburner.com/LaughingLibrarian

No comments: