Thursday, September 27, 2007

FÆRDIIIIIG

På trods af problemerne med Odeo Studio vil jeg tillade mig at kalde mig selv en fuldført 23 ting deltager. Det har været skægt at være med helt fra undfangelsen af idéen på en studietur i USA til at vi i dag har gennemført programmet på 3 biblioteker med stor success. For jeg synes, det kan kaldes en stor success. Godt nok har ikke alle deltagere gennemført alle 23 ting - men rigtig mange har gennemført en del af 23 ting - og rigtig mange har fået web 2.0 tjenester under neglene og fundet ud af, at det er skægt og lærerigt og nyttigt med denne nymodens teknologi. Mig selv inklusive. Jeg kendte en del af de 23 ting i forvejen - men en hel del har været nye også for mig. Så nu glæder jeg mig bare til fortsættelsen af 23 ting. 23ting+ bare kom an.

No comments: