Monday, November 12, 2007

Remember the Milk

Så er 23 ting plus kørende - og den første opgave er ..... en huske tjeneste. Noget, jeg egentlig kunne have rigtig god brug af, for jeg har mange ting, jeg skal huske - især arbejdsmæssigt - i løbet af en dag. Nu er det bare sådan, at jeg har vænnet mig til at bruge mit kalender system til "huskeseddel" - og så har jeg sådan set ikke behov for en huskeliste et andet sted. Remember til Milk er let at bruge, så det er ikke nogen hindring. Behovet er bare ikke tilstede. Måske når jeg engang får en ny mobiltelefon, der kan gå på nettet en smule hurtigere end de nuværende. Så kan det være, at mobil faciliteten gør, at Remember the Milk bliver nyttig for mig. Så kan man jo stå i supermarkedet og læse sine indkøbssedler, tilføje ting til huskelisten osv. Men lige nu må mælken blive stående i køledisken.

No comments: